söndag 15 februari 2009

Fototriss - Triss





Mitt bidrag till veckans Fototriss

8 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Fin triss!

Jag gillar den sista bilden. Härliga färgkontraster :)

Ha en fin kväll och kika gärna in hos mig!

Cissi sa...

Jättefina bilder. Favoriterna blir första och sista (kan tyvärr inte välja)

Anonym sa...

Så snyggt, alla tre treorna. Fytverkeri-trean (möjligen en fyra) är kanonläcker.

Anonym sa...

Fast det heter ju inte "fytverkeri" förstås.
;-)

PhotoXpress sa...

ALLA tre bilderna tilltalar,men dock bara en VINNER ...3:an

Anonym sa...

Gillar den mittersta bilden - läcker!

Synnøve. sa...

Den sista bilden är min favorit. så fina färger att jag längtar efter sommarn.
Synne.

Anonym sa...

Oj vad häftig den första bilden var!! Vad är det för nåt egentligen? Cool hur som!